Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
promo_banner
Інтернет-магазин A4N
+380 (67) 716-55-52
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 3000 ₴.Будьте відповідальними покупцями, приходьте за своїми посилками та забирайте їх у відділенні. Також не забувайте перевіряти товар у відділенні під наглядом працівників кур'єрської служби. Забравши товар із відділення ви погоджуєтесь з тим, що товар прийшов не пошкодженим, потрібного вам розміру/кольору/характеристик та в повному обсязі (кількості). Притензії до товару, розпакованого вдома (без спостереження працівників кур'єрської служби) не прийматимуться! Також зверніть увагу, що за такого виду оплати вартість доставки збільшується відповідно до тарифів Нової Пошти - за послугу післяплати стягується додаткова комісія з покупця, яка складає 20 грн + 2% від зазначеної вартості товару.
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2000 ₴.Обов'язковою умовою є перевірка товару покупцем при отриманні посилки у відділенні Укр.пошти. У випадку невідповідності або пошкодження товару під час транспортування, одразу повідомте нам по телефону, який вказаний на сайті нашого магазину. ВАЖЛИВО! Повернення та обмін здійснюватися не буде, якщо Ви не оглянули посилку у відділенні при співробітниках, не зафіксували та не склали акт про невідповідність чи пошкодження товару письмово на Укр.пошті!
  • Магазини RozetkaБезкоштовна доставка при мінімальній сумі замовлення – від 500грн. Покупці зможуть оформити замовлення доставкою у видачі ROZETKA тільки від тієї суми, яка вказана як мінімальна.

Способи оплати

  • Пром-оплатаПри цьому варіанті оплати Ви захищені платформою на 30 тис. грн. Ви сплачуєте товар(и) на транзитний рахунок Пром.юа, а продавець отримає оплату за замовлення тільки після того, як ви заберете його з поштового відділення. Також ваші реквізити та дані про доставку зберігаються на платформі і під час наступного замовлення вам не потрібно вводити всі дані заново!
  • ПісляплатаУВАГА! Післяплата можлива ТІЛЬКИ для благонадійних покупців! Якщо у вас поганий рейтинг і є у відгуках відмітка, що ви не забрали посилку - то наш магазин має право ВІДМОВИТИ вам у наданні післяплати! У такому разі Ви можете придбати у нас товар ТІЛЬКИ за 100% передоплатою. Якщо вам такі умови не підходять – просто не оформлюйте замовлення у нашому магазині або підвищуйте свій рейтинг - не забувайте приходити та забирати свої посилки.
  • Оплата на рахунокОплата на банківський рахунок за реквізитами IBAN - БЕЗ КОМІСІЇ
  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPayПри даному типі оплати ви можете оплачувати покупки за допомогою платіжних карток: Visa і MasterCard, а також Google Pay і Apple Pay.
  • Оплата за реквізитами (IBAN рахунок) ▪ ЧЕКАЮ ДЗВІНОК ▪ хочу уточнити деталі замовленняНа IBAN рахунок ПриватБанку
  • Оплата на IBAN рахунок ▪ БЕЗ ДЗВІНКА ▪ чекаю SMS / Viber з реквізитамиНомер рахунку вам буде надіслано на Вайбер або смс. Після оплати необхідно надіслати нам підтвердження про оплату в повідомленні у відповідь або будь-яким іншим зручним способом для вас.

Шановні покупці
Звертаємо вашу увагу, що термін зберігання посилок на Новій Пошті та на Укр.пошті – 5 днів (!)
Якщо ви не встигли забрати посилку в цей проміжок часу, вона автоматично буде повернена відправнику. Оплата за доставку в обидві сторони лягає на покупця! Будьте уважні та перед замовленням плануйте час так, щоб вчасно забирати свої покупки з відділень.
Нова пошта має можливість платного продовження зберігання вашої посилки. Для цього просимо попередити нас заздалегідь про це телефоном, який вказаний на сайті.

Також ще раз звертаємо Вашу увагу на те, щоб ви перевіряли товар на пошті! Якщо Ви забрали посилку додому та побачили нестачу, пошкодження товару під час транспортування тощо. - обміняти і повернути товар Ви вже зможете, т.к. забрали його з пошти і тим самим підтвердили, що товар весь у наявності та з ним все добре.
Поштові відділення також не приймуть ваших претензій про неналежне перевезення або нестачу, якщо Ви заберете посилку додому. Перевіряйте все у відділенні співробітників поштової служби, щоб на місці мати можливість написати заяву про відшкодування.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner